Årsmöte 2024

Varmt välkommen att delta i UNGiKÖR:s Årsmöteshelg som går av stapeln 22-23 mars i Umeå. Nytt för i år är att medlemsföreningarna kan skicka en ungdomsrepresentant 15-25 år per förening på UNGiKÖR:s bekostnad.

Fredag 22 mars kl. 19.00-20.30
Umeå stadsförsamlings lokaler,
Östra Esplanden 9

Varje förening har en röst på årsmötet, men alla medlemmar är välkomna att delta. I år har medlemsföreningarna möjlighet att på UNGiKÖR:s bekostnad skicka en ungdomsrepresentant 15-25 år per förening. Vi kommer att hålla till i Umeå stadsförsamlings lokaler. För er som inte har möjlighet att vara på plats kommer det finnas möjlighet att delta digitalt på årsmötet. Möteslänk kommer att skickas ut via e-post när det närmar sig.

Fredag 22 mars:
18.00 Samling och middag
19.00 Årsmöte (uppkoppling på länk 18.50)
20.30 Mingel och erfarenhetsutbyte

Lördag 23 mars:
9.30 Workshop med Årets Barn- och Ungdomskörledare 2023, Ingrid Risberg
12.00 Lunch
13.00 Hemfärd

Kostnad
Det kostar inget att delta i årsmöteshelgen. Årsmöte, middag, lunch och workshop ingår.

Resebidrag
UNGiKÖR står för alla kostnader för resa, boende och mat för en ungdomsrepresentant 15-25 år från varje medlemsförening. Ungdomsrepresentanterna ordnar själva med resa till och från Umeå och kostnader ersätts i efterhand mot uppvisande av kvitto. Samla alla kvitton i ett mail och skicka till [email protected].

Boende
Boende för ungdomsrepresentanterna ordnas av UNGiKÖR på Hotell Gamla Fängelset.

Anmälan görs via länken nedan senast den 1 mars.

Dela denna sida